Andra Avenyn= SLUUT!!

nuuw har jag kollat klart på Andra Avenyn :( riktigt tråkigt, vad ska man nuuw sysselsätta sig med när man har tråkigt? :( det är jue liite synd om mig eller nåååt!! ^^ hehe nääh men nuuw ska jag börja plugga liite elelr nåt ^^ hehe liite duktig ska man vara iaf tror jag?
imorgon kommer det bli en aning väldigt svårt och komplicerat att komma hem!
först så måste jag ta pendeln till Norrköping, och sedan ta buss därifrån till Katrineholm, sedan tåg därifrån till Stockholm Central, sen tunnelbana till Tekniska, sedan Buss därifrån till Norrtälje, och sedan Buss från Norrtälje, hem!! snacka om KOMPLICERAT eller vaaad? :O



Sofia<3Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0