Cybersex?

haha har precis duschat :) såå sköönt! jag som e så teknisk, förstår min verkligen INTE på min pappas tv assåw :S det är helt sjukt! den är jätte wierd, ena sekunden så funkar det, andra så skiter den i vad jag gör :S blir så fett irriterad!
och idag så hade lilla fia bestämt sig för att ha en skön sovmorgon till klockan 10:00! men nej nej... man vaknar 06:53 istället :O assåw jag förstår mig inte på det där med att man vaknar tidigt när man ska ha sovmorgon, och sen när man ska gå upp tidigt så är man alltid skiiiiiiit trött! och vill bara kasta mobilen i golvet, när alarmet ringer!!! det suger håååååååårt!!

men iaf, när jag fick på tvn, ock kanal 4, så snackade dom om relationer, och vad som räknas som otrohet! det var en brud som snackade om Cydersex, att man bara snackar på "nätet" men aldrig träffas irl! haha tkr du det räknas som otrohet?
assåw jag vet inte riktigt vad jag tycker om den saken faktiskt, jag tkr det finns en gräns för hur långt det får gå!! jag tycker inte om folk som sitter och "runkar" i camen på msn, eller ja visar kuken, eller tjejer som visar sin fitta eller brösten! gränsen när det gäller att visa saker! för mig så skulle det absolut max vara bh!! för det är ändå täckande! man skulle lika gärna ha på sig en bikini på stranden lixom!
men när det gäller att skriva massa "snusk" till varandra där tkr jag oxå det finns en gräns vad gällande otrohet! men om man bara skriver så tkr inte jag iaf att man har varit otrogen! otrohet för mig är när man strular,ligger m.m. med någon annan än sin partner.

vad tycker du??? :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0