EGO WOMAN!

har precis kommit hem från skolan nuuw! vaknade imorse kl 09:30 och jag började 09:40 xD så jag hoppade upp ur sängen och jag hann perfekt :) haha så kung jag är! hade svenska och vi ska börja läsa självbiografier och jag har valt att läsa Carolina Gynnings bok EGO WOMAN! har läst kanske till sidan 30 eller nåt, men den verkar bra än så länge iaf! så vi får väl se om det fortsätter så eller om den suger! haha jag valde den boken för att den låg framme vid lärarens bord, haha xD tog den första jag såg!!! haha bra där (Y)

nuuw ska jag bara slappa fram tills 15:30 då vi ska till Stenholmen och ha den sista jouren efter skoltid, fast sen väntar det tråkiga stallarbetet i helgen oxå!! kuuwl eller INTE!!
men Ewwe ska slagga hos mig då typ så det blir nog kul iaf :) vi ska tagga Movie night :) haha skojjsigt som faen!!

   


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0