Flopp flopp flopp!!

shuue nuuw blire att sitta på rese 2 timmar till, har redan suttit här 1,5 timme :/ suuuug min snoppp!!! vad tråååkigt!! fuuuuuuck!!! hatart kommer inte vara hemma för än en aning seent.........
Neisti var jättefin i uttagningen i V2an :D men sedan floppade jag som faaaen så jag skäms i finalen! jag red höger galopp istället för vänster. assåw jag har så jävla svårt för att känna vilken galopp det är om hästen inte har en väldigt tydlig galopp! vilket verkligen INTE Neisti hade!!! FUUUCK!! jag har skämt ut mig gaaanska sååå rejält.. så jag fick 0 poäng i galoppen! vilket gjorde att jag slutade på en poäng med 3 någonting... fiint för någon som tävlar på SM nivå lixom..... :( faaaaaen!!!
jag behöver öva på galopperna en aning!!!
men jag har aldrig haft det problemet med Svalur :D han kan bara vänster galoppera så ;) hehe han kan man alltid lita på hehe ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0