Fönster shopping fer sure!!

haha har kollat rubt i sthlm på olika affärer men det är jääävligt drygt att fönser shoppa när man har en TUNG väska att släpa runt på!!! men iaf jag har köpt en ny mascara för min gamla var fucked up sluuut! och så var jag liiiite sp korkade och köpte en som inte var väldigt svart, utan svagt svart!!! -.-' fett drygt!!!! :@ blir så sur på mig själv assåw!!!
och sp har jag köpt present till steffi som fyller 25 år imorgon :D fett stoooor hon blir :O haha<3 man skulle kunna tro att hon var 17 ;) haha<33 skojja bara ^^

haha hittade en bild på pappa data som är ifrån i sommras när jag hade olika färger i håret xD haha och så var jag bruun där :D haha<333


Sommar 2010



Vår 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0