fräsch som tusan..

yoo!! har precis fönat håret :) var superduper härligt att komma hem från praktiken och dirket gå å ställa sig i en varm å skööön dusch :D heeelt underbart<3 och så har jag dratt på mig liite foundation så jag slipper se ut som en clown vilket jag gör varje dag i skolan eftersom jag e lat å inte orkar sminka mig, och så bryr jag inte mig om mitt utseende i skolan xD haha de lååter helt sjukt, eftersom jag inte orkar bry mig om mitt utseende i skolan men när jag e hemma så drar jag gärna på mig smink xD haha jag e sååå faaail!!! xD haha
men iaf så ska jag chilla resten av kväll :) fett niiice assåw!!!
och btw nästa vecka i skolan känns verkligen SÅ JÄVLA MENINGSLÖS! eftersom jag e ledig på Måndag, på Tisdag så har jag 2 lektioner, på Onsdag e de friluftsdag, på Torsdag är det stallet och fredag LEDIG som vanligt! men de e så jävla fail att behöva stanna kvar i linköping bara för att jag har 2 jäävla fukking lektioner!!! helt sjuuuuukt!!!! :O


omg min näsa ser skiiit stor ut :O haha den som e så liiten i vanliga fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0