Fredag idag daah!!!

shuuuue!! har precis börjat min fredag med att rida en väääääääääääääääääääääääldigt jobbig ridlektion för Ida!! men Svalle var faktiskt väldigt väldigt väldig fiin idag :) vilket är väldigt kuuuwl!! :) om någon timme ska mamma å jag åka ner till Ida och kolla när hon rider på Runar :D ska bli skojj :DDD
sedan ska jag gymma, och sen har jag lovat att smörja min sadel och träns m.m.. älskart lixom (or NOOT)
sedan blire väl slappa och tare lugnt ikväll :P mamma jobbar ikväll så det blir vara hemma själv!! yeeeahy meee!!!

wille pille jämförde mig med London Tipton i Zack och Codys ljuva hotell liv!! det var fett taskigt! hon e jäääävligt korkad!! jag kan oxå vara en liiiten aning korkad bara, men bara ibland! annars är jag smart som albert einstein haha :D


London Tipton


Vs..

Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0