Good Morgon bad hairday!

tja tja!! slaggade hos pappa igår kväll! kom hiiit rätt såå seeent!! xD hehe
vaknade för en liiten stund sen! fett skööönt det var att ha sovmorgon :D det var efterlängtat som faaaen :D
åker tbx till lkpg idag 17:21 går tåget från Centralen :) hehe ska bli liiite gött faktiskt å komma tbx :) träffa liite poolare xD har lixom bara lektioner tis,ons sen stalldag tors, sen blire hem igen på torsdag eftermiddag! och då hoppas jag på att tågen går som dom ska! eftersom jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE hem eftersom mamma sticker till Mellerud då... och är borta hela helgen! så då ska jag vara heestvakt xD haha wiiiiihoooo :) host host.. xD hehe nääh men de e kuuwl, men inte att vara på landet kanske.. xD

vette faen vad jag ska hitta på idag innan jag åker tbx!!?? hmm..
kanske stanna hemma och slappa i soffan?
kanske stanna hemma och nörda datan??
kanske dra in till stan och hitta på nåt, Men vad?
kanske dör? haha vem vet xD sånt kan man inte styra över xD haha men men..


check out my sleeping shirt, I <3 ICELAND :D haha så grym






yeess sen den härliga fjoortwiis poosen på det sen oxå niiice!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0