Håltimme ftw..

shuue! nuuw är jag tbx på mitt rum :) har håltimme till 12:00, fast jag har lunch där imellan! har typ bara 2 lektioner till idag, så jag slutar 14:10 :D fett naaaajs ^^ älskart mitt nya schema :D har fett soooofta dagar!!! fast det dåliga är att jag börjar tidigare på måndagar! det suuuger riktigt håårt! vilket betyder att jag måste åka tbx till linköping på söndagar istället för måndagar eftersom jag börjar klockan 09:40 eller nåååt tror jag :S
idag så ska jag chilla, plugga, kanske gå och handla, duscha, blogga, kolla andra avenyn, och typ umgås med folket som bor här, även fast jag tyckte att dom mobbade mig igår :O fett elakt!!!
jag blev en aning irriterad på dom iaf!!!!! :O
nuuw blire chilla galeeet!!
så hare gott eller nåååt xD<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0