Håltimmen..

shaa!! nuuw har jag precis kommit hem igen :) var i skolan och hade engelska, gjorde 2 prov!!! jiihaa!!! eller INTE! hatar engelska proov!! suger som faaen!!
nuuw har jag iaf håltimme till lunch xD eller nåååt ^^ hehe nice surprise ;) haha :D<3
sedan efter lunch så e de teoretisk idrott och sen samhällskunskap eller nåt första lektionen vi någonsin har det! xD hehe ska bli skojj å se vad vi ska hitta på!!
sen så äre Slut på dagen :D skiit skööööönt verkligen assåw ^^
fast sen så är det stenholmen i eftermiddag igen som gäller!! härligt värre!!! :/ eller??? :O får väl se vad som vi hittar på..
ska bli underbart att komma hem sen och skalle huvudet i kudden xD haha LOL!!! inte mitt vanliga uttryck :P har börjat sno från andra xD vaah elak jag är xD eller nåt ^^ hehe nääh men aahh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0