Huvudverk??

har precis duschat! var skiit skönt eftersom jag var iskall efter praktiken.. men det vaah la gött att komma hem! fast jag har huvudverk, vilket är inte riktigt lika nice! imorgon så äre stalldag HELA dagen!!! kuuwl! eller INTE!!! usch fy å blääh! sen äre tillbaka till sörgården och slappa, sen på fredag äre SOVMORGON :D skiiit härligt eftersom jag e helt ledig så ska jag gå upp vid typ 11 och sen gå å käka lunch vid kvart över 11 :) sen hem och slappa! och sedan tagga inför kvällen när Ewwe kommer hiiit :) najsigt värre type assåw!! hehe :3

ikväll ska bli en tidig kväll för mig har min mor bestämt LOL! haha xD som om hon har någon koll på de ändå, men jag ska faktiskt sov tidigt ikväll höll på att försova mig imorse så det blir nog bäst så!
nuuw blire liite andra avenyn sen blire läsa liite i EGO WOMAN, sen SOOOOOVA!!! hehe :D

hare bäst som en häst :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0