Jag slösade bort min tiid!!!!

haha hade inget annat att göra ändå! så jag slösade bort min tid framför melodifestivalen!!! jag tyckte helt klart att Danny skulle ha vunnit! :D haha men Eric var inte så dum han heller! men hans låt Manboy, var sååå mkt bättre än Popular! faktiskt!! det var väldigt synd!!
men men.. och Swingfly då?? :O vad faen var det där för j*****vla flopp lååt?? :O vad har hänt??
jag älskar deras låt Singing that melody !! den är skiitbra<3 blev fett chockad över denna flopp!!! jag som har gillat dom som faen!!!

 nuuw ska jag dööööö av tråkiiiighet!!! :O OMG haha!! men seriöst jag e i sthlm lixom??? finns det inget man kan göra på en lördag kväll om man e några månader mindre än 18 xD haha<3
Steffi ska lixom på Gayklubb idag! fett avis jag är!! jag vill oxå gå på Gayklubb :D fett skojj!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0