Jocelyn Wildenstein

OMG jag läste i min bok EGO WOMAN, att det stog någonting om någon som hette Jocelyn Wildenstein att hon hade plastikopererat sitt ansikte så att hon skulle se ut som en katt! och detta hade hon betalat 25 miljoner kronor för! :O dett är faen helt sjukt! så jag blev fett nyfiken så jag sökte på henne på google, och hon gjorde detta för att hennes mans älsklingsdjur var katter och han hade varit otogen mot henne så hon ville överraska honom genom att göra om sig till hans älsklingsdjur!! vilket är helt sjuuukt! assåw hur kan man vilja se ut som ett retard?? :O jag fattar verkligen INTE jag skulle kunna betala 25 miljoner kronor för att verkligen INTE få se ut sådär.. jag fattar inte att hon tyckte det var fint. jag skulle gömma mitt ansikte i skamm om jag såg ut sådär!
jag tkr inte ens hon ser ut som en katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0