Kvällsinlägg

God kväll bloggen! klockan är 00:18, har precis packat klart inför imorgon! och innan det så hjälpte jag jag nickis med hennes transport dekaler som hon ville nödvändigtvis ha upp på väggen! det tog liite tid att få loss tesxten från pappret, och upp på väggen men det gick tillslut efter liite tjat, och försiktighet. Jag har oxå förberätt mig inför morgondagens skolmästerskap! det ska faen bli kuuwl! för Svertla var skiitfin idag när jag red henne på Ovalbanan ;) så det ska bli skiiitskojj och se hur det går imorgon ^^ jag kommer iaf att komma till final vet jag men vilken plats de vette faen! jag och nickis har oxå gjort klart listan för vad vi ska syssla med under "småfixet" vi ska ha imorgon förmiddag. hehe imorgon ska jag även sitta domarsekreterare ^^ haha det blir något nytt, har aldrig gjort det förut. och så ska jag vara speaker! i en uttagning och i en final :) hehe det ska oxå bli skojjsigt det ^^ hehe. imorgon blir vi hämtade klockan 08:00, så det blir frukost kl 07:30 och uppgång kl 07:00 ^^ hehe eller nåt. tror jag ska sminka mig imorgon xD hehe man vill jue se liite fräsch ut när det är tävling ^^hehe<33
jag har till och med gjort en fläta i det liia hår jag har så får vi se om det blir någe vågigt eller något tills imorgon!!!
imorgon blire även hemfärd efter skolmästerskapen! tåget går 17:15 eller nåt så jag e inte i centralen för än klockan 19:30 eller nåt... skojj skojj!!! host host!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0