MEGA SUPERDUPER FLOTT HEEST!!

har precis kommit hem från Ekeby :D assåw shiiiet vad Runar var MEGA SUPERDUPER FLOTT HEEST ASSÅW! han var verkligen skiitfin, och vilka flotta rörelser han hade! värsta svävet i traven, och sedan hade han skiit stora rörelser i galoppen ;) haha e riktigt nöjd över min fiiina heeeest :D
sedan så har jag övningskört idag oxå :D haha jag e jue såååååå himmla beest på det! hahaha!!!
har oxå köpt ett 3 dagars kort, som jag ska använda under helgen i sthlm :D ååhh ska bli sååå kuuwl att komma härifrån xD HAHA vaah elak jag låter nuuew men, that´s soooo truuue!!!


detta är Runars pappa Reynir :D som är såååå j****vla feiiiin!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0