Min dröm bil!

sitter och kollar runt liite på google. och så kollade jag runt liite på AS snygga bilar :D detta är mina dröm bilar som jag inte alls skulle ha något emot att ha/få.. tänk att vara så rik och ha råd med så här snygga bilar! själv är jag inte speciellt bra på bilar, och modeller och märken, men när det gäller bilar är utsidan oerhört viktig för mig! haha fast sen när jag blir 18 år och kommer ta körkort och få min första bil så kommer den absolut inte att troligen ha en fin utsida xD haha men man kan jue alltid drömma liite!
här kommer mina dröm bilar iaf som jag inte skulle ha något emot att få:

Lamborghini:






Ferrari:








Lexus:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0