Orkar inte!!

god eftermiddag/kväll :) det är strålande väder ute :) UNDERBART<3 men jag e ändå depp... hehe men det berättar jag inte varför jag är! jag bara e det! har precis kommit ut ur duschen :) det var ganska så niiice ^^ hehe, jag har faen sett ut som ett JÄVLA FUKKING MÄÄÄÄHÄÄÄ HELA DAGEN!! skulle ha duschat imorse men det hann jag inte.. så jag har visat upp mig på centralen, tunnelbanan, tåget,bussen i mitt hus för massa folk och har sett ut som ett jävla fukking reetard xD haha jag har haft uppsatt hår som har sett äcklig ut, och håret stog åt alla håll, osminkad... såååå snyggt!!! haha
har iaf fixat liite inställningar på min mobil idag :) kunde t.e.x inte skicka via Bluetooth, eller skicka mms eller ta emot mms, men det är nuuw fixat :) genom att jag chattade med Telenor på datan :D haha det var fett kuuwl!!
tänk om någon skrev något snuskigt och perverst till dom xD hahaha faen vad kul det skulle vara lixom!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0