Översocial eller vad?

hejsan bloggen! idag har jag verkligen INTE varit på Topp!! hade 1 lektion imorse 08:10, sedan håltimme till 13:00 ^^ fett nice! så efter den första engelska lektionen så gick jag och Ewwe hem till mig och kollade på Little Focker!! :D haha den var as nice =) sedan så kom Lydia, Kajsa och Hulda efter 5 min oxå och ville vara med och kolla.
sedan så gick vi och käkade vid 11:10 typ eller nåt..
sedan blev det chill i bibblan och vi diskuterade massa om hur det blir på skolmästerskapen på fredag och sedan nästa torsdag. så nuuw har vi löst liite frågor när det gäller sånna saker ;) det är bra iaf :P
sedan hade vi Samhällskunskap ^^ och jag hade ingen data, så jag jobbade tillsammans med Linda :) haha de gick jue skiiit bra ^^ haha eftersom hennes data Fuckad up HELA TIDEN!! haha lol... vilken skiit ^^ haha
nuuw ska jag vara liite social med andreas och nickis å spela utan tvekan haha
bye bye<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0