pendel,buss,tåg,t-banan,buss,buss!!

yoo!! sitter och trögar på tåget nuuw från Katrineholm :P fett drygggt!! men resan har faktikst gått väldigt bra ändå! inga förseningar eller nåt! men det är liite segt att behöva byta 3 ggr... när man i vanliga fall inte behöver byta alls!!! :O SUG MIN STORA HÅRIGA SNOPP!!! xD haha
kommer vara hemma runt 22:00 eller nåt ikväll!!! seegt :(
jag e jättetrött i kroppen idag! jag har jätteont i min boobie, det är jävla Lindas feewl :O j***vla subba!! :O skojjade<3 älskar henne, men ändå de e ändå hennes feeewl!!!
har vart en lång dag i stallet på stenholmen idag!!!
btw jag ska få rida Svertla i tölten på skolmästerskapen nästa vecka :D ska blii sköjj!!!<3
och sedan ska jag rida Neisti på Skolmästerskapen den 31/3 ^^ olydiga polle som kör ner huvudet i backen och drar :O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0