Pluggdag lr??

har läst i min bok Ego Women idag typ 2 timmar, igår läst jag 2 timmar, och idag har jag läst 29 A4 sidor av en massa skiit som handlar om idrott som vi har prov på... skojj! iaf aktiv idag med plugget :) känner mig stolt faktiskt :D det trodde jag inte om mig själv xD eftersom jag har kännt att jag verkligen inte orkar plugga.. och skjuter bara på allting hela tiden.. jag har sagt varje dag i typ 2-4 veckor att jag ska plugga.. men inte faen har jag gjort det.. har inte haft ork eller lust till det lixom.. men idag fick jag ändan ur vagnen och gjorde det. Och nuuw ska jag få ändan till sängen PÅ RIKTIGT och fortsätta att läsa boken Ego Woman :D hehe

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0