Pluggheest

good morgon!! har precis haft svenska, vi håller på med språkhistoria vilket är helt okej! liite intressant men liite uttråkande oxå. nuuw äre seeeg samhällskunskap precis innan lunch... wiiihoo! hatar lektionen innan lunch, eftersom man e skiithungrig innan! nuuw sitter jag och äter liite torkadfrukt från Vikkan :P hehe ^^ det var faktiskt helt okej. inte det godaste kanske men det är if något ^^ hehe den torkade annanasen är godast ^^ hehe!
igår kväll var jag faktiskt väldigt duktig och pluggade! började på min uppsats i special idrotten som ska vara inne någon gång i Maj eller nåt xD hehe men det är en ganska stor uppgift så det kommer ta liite tid, så det är bra att börja i förväg ^^ hehe
idag ska jag gå till stefan och fortsätta med Matten, snart så e jag typ klar :D hehe hoppas faen att jag blir godkänt. annars DÖR jag!! HATAR verkligen Matte! värsta ämnet som finns typ!!! eller nääh inte typ, det är det!!!

idag så ska jag fortsätta vara en plugghest och fortsätta plugga!! xD hehe nickis ska på fölvak inattt så det blir liite ensamt, men man får väl umgås med de små pojkarna eller nåt istället ^^ hehe<3






hehe Lisa å Sosso på Samhällskunskaps lektionen, den ena är sminkad och den andra host host... ja jag ser förjävlig ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0