Sågen

Sitter i Calle och steffis soffa och slappar, Alva, Lukas, per och ulrika är här oxå. Har käkat tårta :) mumms.... Steffi blev glad för sitt fina fjärillshalsband :) och sin neccesär som hon fick av mig och mamma ;) Jag och thim kollade på seventeen again ;) iaf hehe jag fick min vilja igenom iaf :D hehe..... Sedan så kollade vi på liite mer än halva eurotrip :D sååååååååå jääääävla sköööön film assåw ;) Ska typ tbx dit om ett tag :P så då blir det nog fortsättningen på den filmen! Hehehehehehehehe Imorgon blire tbx till lkpg skojj skojj! Btw så fick steffi en OnePiece av Calle i Teddyflecce material :D fett myyyyyyyyyyys<3 jag vill oxå ha en! Hon fick en i äggskals vit, jag skulle vilja ha en Teddyflecce i brunt :D hehe den var väldigt mysig den :D fast min är jue då oxå myyyysig men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0