Say what?

god morgon :) sitter i soffan och kollar på Top Model samt chillar!
 kom hem vid 22:00 igår kväll! jag gick direkt ner till stallet och tog i mina hestar, samt kvällsfodrade dom :) sedan blev det hem och käka middag, efter det så blev det en lååång och skööön dusch :D sedan blev det sängen :) det var helt UNDERBART var gööör trött igår! satt och höll på att somna på tåget, men jag sov sen på bussen från sthlm till norrtälje!
idag blire en hemma dag med massa slapp, och chill, ridning, och får se om jag hittar på något senare!! :)
ska nog hoppa in i duschen om en stund :) fett nice!!! :)
idag känner jag för att ta massa egopix xD haha så vi får se om det kommer några sen hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0