Skaka Rumpa!!

yoo! nuuw har jag äntligen kommit fram till lkpg :D sitter i min säng och nördar! ^^ haha lååter jue super skojj!! har laddat över liite bilder till mobilen och så type!!! xD sitter och tjockar B&J xD haha gött<33
assåw har har en konstig reaktionsförmåga :O jag blir typ sur över komplimanger :O det är helt sjuukt!!! :O 
fatar inte?? vrf kan inte jag ta komplimanger som något positivt??
så fort jag får ett sms med en komplimang, så stänger jag ner och väntar typ 5 min med att svara :O what is my problem??

fick ett sms av ---- och han skrev att jag hade en snygg rumpa :O
och jag blev direkt typ suur :S fattar inte det assåw :S det är sjuuukt, blir inte de flesta människor glada av komplimanger?? eller har jag missuppfattat greejjen`? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0