Sommartid..

inattt så ska man ställa om klockorna till sommartid.. och vad tkr man om det då??? :O SUGER TOTALT! 1 timmes mindre sömn.. happ det var jue skojj skojj det.. eller inte så xD hehe! imorgon ska jag typ upp vid halv 9 eller nåt... kuuwl!!! ska rida för Ida imorgon bitti ^^ hehe! sedan blire typ sthlm, sedan blire typ Linköping.. antingen imorgon kväll eller på måndag morgon.. i´am noot really sure about that yet! men det visar väl sig!!!
för tillfället  sitter jag i soffan och nördar National Treasure :D hehe den är spännande den :) hehe ^^
men jag tycker 2an är sååå mkt bättre än 1an xD hehe det brukar alltid var så att den första filmen är mkt bättre än uppföljaren, men icke i detta fallet!! :) hehe om en stund ska jag oxå gå och slå arlset i taket eller nåååt ^^ hehe<3

Natti Natti
xoxo
<33
:**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0