Stallet idag..

har precis kommit hem från stenholmen! detta är andra gången ever som jag stannar kvar här på skolan över helgen :P hehe förra gången skulle jag på begravning i småland, och nuuw äre stalljour, shiiet vad jag har varit i stallet denna veckan! imorgon blire ända dagen på hela veckan som jag slipper! imorgon ska jag ha en skööön sovmorgon sen luncha i skolan :P det är invigning av skolan imorgon så det ska vara någon invigningsbuffè eller nåt tror jag :) nice får man hoppas på, men det är säkert något äckligt som t.ex. smörgåstårta eller nååt!!!! fyy faaen!

idag så kollade vi på någon hästfilm från island, och då släckte emma och drog ner persienen, så det blev kolsvart där inne, och så spelades samma låt HELA tiden under filmens gång, och så var det en så helt otroligt tråkig kärring berättarröst som snackade så jag somnade, jag verkligen försökte anstränga mig och vara vaken men faen jag lyckades inte! men det var inte så kul ändå, men rätt så intressant. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0