Telephone!

sommaren e så jäävla skön! brudar och öl + en massa stön, blonda flikkor med stora bröst, jag tar min chans innan det blir höst, 4 flikkor varje helg, sug och svälj trevlig helg! 40 brudar på ett sommar lov, jag säger lätt det har redan skätt :D

haha den e sååååå skööön :D

jag har precis kommit in :) har varit ute en sväng och snackat med min älskade Emmie i telewfonen :D det var ett tag sen vi snackade :) det var trevligt det ^^ <333

jag har vart duktig och slängt in mina kläder i tvättmaskinen :D haha en "riktig" hemmafru det är jag de ;D haha or NOOOOOOOT  xD haha..

nuuw ska jag gå och kolla om tvätten är klar ;) man kan jue hoppas, så att kläderna är något torr tills imorgon :D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0