Teoretisk idrott!

slut på håltimmen! nuuw äre teoretisk idrott! wiiihooo xD suuuuger så håårt! vill hellre gymma jue :C
ska ha prov oxå om två veckor på massa greejjs som jag ska börja läsa på idag!!! xD hehe
och så ska jag börja på något mer!!! xD hehe

var och käkade lunch med min älskade Saga<3 och min älskade Bexx<3 var myyyspyyys<3
känns som det var läääänge sen jag var med dom nuuw<333 puuwss å kram skummbanan ^^
saga har börjat att uppdatera sin blogg oxå :O OMG det var liite nyheter!!

Länk till Sagas blogg<3 ------> www.sgagga.blogg.se

  


Kommentarer
Postat av: Saga

Nawwww gumman, det var faktisk ett tag sen vi sågs :(( Vi måste ses oftare!! hahah, fina bilder ;)) love ya! <3<3

2011-03-16 @ 16:32:08
URL: http://sgagga.blogg.se/
Postat av: ASMB

ja deeeet måste vi verkligen göra<3333

love yaah tooo<333

2011-03-16 @ 18:52:52
URL: http://asmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0