trött och slut i kroppen!

har precis kommit in :) först så var vi i norrtälje, och vi var först på granngården och köpte foder, sedan så var vi hos mammas hårfrisör som kollade på mitt hår, och hon tyckte jag skulle köpa bra hårprodukter istället för att klippa av mig mitt hår! eftersom jag inte ville det! så vi köpte ett bra shampoo och sedan en bra hårinpackning, sedan så var vi en sväng på banken, sedan rusta och så! sedan så var vi nere hos kicki, och hälsade på min älskade lilla stora tjocka tunna hreyfing som är skiiiiit tjock nuuw! :P haha de kommer ta lång innan den magen e borta iaf :P
sedan när vi kom hem var jag ute och red, sedan har vi hållit på med vattnet som inte funkar! så jag är skiit trött i kroppen! skulle egentligen ha gymmat idag, men pallar inte de! får bli imorgon istället :P hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0