Twitter.com

jag skaffade twitter för typ 4 dagar sen, men jag fattade inte varför jag gjorde det? kanske för att det fanns en Twitter ikon o min mobil xD hehe det var typ därför jag gjorde min besväret att fixa mig en Twitter. men den stora frågan lyder på detta sätt: Vad är meningen med det? :O fattar inte riktigt vad man gör? eller ska göra? skriva nåt kul i tweets, haha är det det ända man gör eller? :O och kollar på kändisar sidor, vad dom har gjort/ska göra?? :O är det allt lixom? then i dont get the point of doing it??? :O det känns isf liite meningslöst att ha det??? :O eller???

haha för dom som bryr sig är detta en länk till min twitter haha ;D it's so awesome!! haha host host..

Länk------->  http://twitter.com/#!/sofiaberghok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0