alkohol påverkade ja lr nej?

idag när jag kom hit så drog vi till Ljungsbro, jag, Nickis, Andreas, John, och några andra xD haha
så vi gick till den ökända "båten" som jag aldrig har varit på förut som alla pratar om.. hahaha
och vi var väl där typ kanske 40-45 min innan fritid kom dit xD haha skojjsigt värre! och det var rätt så kuul för alla sprang och gömde sig så dom skulle slippa blåsa! haha men jag, nickis, andreas, martin någon annan sofia och Emil fick skjus av fritid tillbaka till skolan, och då blev det blååsa :) faasen så skojj! har alltid velat göra de :D hahaha
och Jag vart jue då såklart NOLLAD! eftersom jag inte har druckit något alls :D så det var jue la gött!!! :D
de andra blev oxå Nollade förutom Emil, som blir vräkt i 2 veckor sedan när skolan börjar :( suurt för han!!!
men för oss andra var det bra :D hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0