Avslutning i stallet!

idag så hade vi avslutning i stallet =/ liite trist.. vi har iaf ridit ut på en tur ^^ jag red på fiina Svertla :) sedan så vart det Fika (STENHOLMEN BJUDER) hahaha xD de var jue något nytt å nice ;) hehehe
sedan efter fikat så hade Nickis å jag betygsamtal... och det dåliga är att det är inräknat med denna jääääävla fukking körningen.. och p.g.a den så fick jag bara VG :(((( SUUUG!
men efter det så hade vi lek med hest i ridhallen =) de var jue liite skojj iaf de ^^ jag var på loooser lager med Ewwe å Ina ;) hahaha
men vi lekte massor och de avslutades med ett vatten dopp för huvudet för att ta en bit äpple ut hinken! xD hahah gött med en dusch mitt på blanka dagen ;) hehehe
när det var gjort så tog vi den lilla bussen in till stan till restaurangen Thaicoconut ;) de var gött!!
sedan så körde stenholmen oss till skolan, och då var de dags för dissekering av hästben (spyyy)
jag var INTE med! jag gick hem och pluggade inför mitt omprov i engelska som jag hade idag!!!


sååå häär fiiin ser man ut när man sitter på Moses med cola remmar i munnen och ska försöka äta upp hela utan att använda händerna!! sååå jääävla svåårt assåw!!


här är heeela V09I gänget i ridhallen!!! :) så fiina med hjälmarna bak å fram ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0