en lååång natt med skojj!!

har precis kommit hem från en lååång natt med Lisa, Andreas och Björn ^^ fasen vad vi har haft kuuwl xD hahaha tkr iallafall jag xD haha jag har totalt kanske sovit 5 minuter xD hehe så nuuw ska jag gå och krypa ner i min egen säng å sova liite :) tills eftermiddagen förhoppningsvis =)
iallafall först så kollade Lisa och jag själva på How to lose a guy in 10 days, sedan kom killarna vid typ 22:30 lr nååt, sedan så kollade vi på massa sjuuka youtube klipp xD vilken jääkla smak dom har assåw.. lol
sedan så snackade vi, samt kollade till hesten varannan timme och varje timme så kollade vi på skärmen, vi låg 4 pers på 2 madrasser ;) (Y) tummen upp.. xD björn låg hälften på golvet å hälften på madrassen. haha xD och han soooov så jääävla djupt, så vi rita en massa på han hahahaha xD sedan så råkade jag rita i Lisas ansikte xD och då ritade jag "fjortissträck" på Andreas ;) hehe så fiint så, sedan gjorde han fuuula fjortissträck på miig =(( ILLA!!
haha och så skrev han Andreas<3 på min arm. och jag skrev Björn <3 på hans arm xD sedan skrev jag Sofia under det ^^ hahaha suuuper snyggigt. Mina fjortissträck försvinner i eftermiddag när jag har sovit xD hehe hare gött! detta var en diagnos om gårdagen/ natten :)))
nuuw blire sääängen!!!


björn tänker: RAPE TAAAJM!!!


Trött liiten dvärg pojke ^^ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0