happ då vare lkpg igen då..

sitter på X2000 tåget påväg till lkpg igen.. faasen vad drygt det känns då!!! f***tta oxå!! jag som hade vant mig vid att vara hemma nuuw!! men aja inte så jäävla långt kvar tills skolan slutar iaf xD hehe idag så blire plugga tema, ska faen bli klar med den skiiten idag wtf!! är klar med samhällskunskapen iaf, blev klar med det igår kväll!!!   
idag så äre 1 j****vla fukking lektion, och på den ska man sitta å lyssna på något j****vla föredrag om något skit... skoojj jag som hade kunnat vart hemma å slaggat vid detta laget!!! faaaen då!! men då får jag väl iaf mera gjort om jag e i lkpg xD hahahah lr inte.... host host..
men nuuw ska jag chilla vidare hare gött ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0