Helvete vilken dag!

god kväll/eftermiddag/ vette faaaen!!
dagen har suuuugigt SNOPP!! gick upp vid 06:35 å var helt död, sedan har jag varit guide... först med Julia... sedan själv, och de var jue suuuperkuuwl...... host host.. sedan uppe på allt så skulle man inte få komma in i sitt boende p.ga. att jag inte har någon jävla helgtagg..... :@ e så jäävla förbannad. det är faen söndag idag å då ska man komma in UTAN helgtagg!!! grrrrrrrrrrr...... fitta vad sur jag var å helt slut i kroppen..
när jag satt där å väntade en andra gång för å få komma in så kom det en kille från åvan våningen som hade helgtagg å han öppnade åt mig å jag var sååå jäävla glad för det!! tack till han xD vem de nu än är xD HAHAHAHA lol vad dålig jag är vet inte ens vad snubben heter xD hahaha
men nuuw ska jag hoppa i duschen tabort mitt smink å göra mig allmänt fuuwl, men de gör sak samma sedan ska jag lägga mig i sängen å somna framför en bra film :) så kommer min kväll typ att se ut!
Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0