host..jag..host..är..host..arg..host

mamma säger till mig! sofia när hon är sjuk: jag har på både min å murres mobiler så du kan ringa om det är nåt!
sofia säger: okej, ja vad bra!
sofia ringer till murres mobil: INGET SVAR! 20 min senare ringer hon på Murres mobil ingen: INGET SVAR!
sedan prövar hon på Mammas mobil: INGET SVAR!
sedan prövar sofia igen på Murres mobil: INGET SVAR!, sedan på mammas mobil igen: INGET SVAR!!

schysst lixom! här är man helt ensam hemma, å när mamma säger att jag ska ringa om det är något så svarar inte kvinnan heller!!! :OOOO det var jue väldigt snällt!!

här ligger man sjuk i soffan i kylan utan mat.. och vill få tag på sin mamma så nej nej... det ska man inte få!!!
G R E A T ! ! ! ! ! !

:@ :@ :@ :@ :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0