känns som fredag

yooo! osocial brud här! hahaha
imorse kom mamsen in å väckte mig vid typ 09:00 :O vad suur jag var!! faaen.. hon ville att jag skulle följa med henne till norrtälje till banken, så nuuw har jag fixat mig en egen bank dosa oxå så jag kan logga in på min data med :) så gött!!
sedan efter det så tog vi en sväg till skokanonen! och vi la undan skor tills imorgon =) så jag ska få ett par Röda Converse såå nice och ett par vita ballerina skor eftersom mina andra e så totalt fucked-up sööönder så de var la gött, så ska mamma köpa skor oxå!
efter det så åkte vi hem å jag tvättade å putsade min moppe xD hahaha sedan blev jag rätt så jäävla lat så jag låg å chillade på gräset med ett mysigt underlag =) hehe
efter det blev de plugga... e snart klar med det oxå!!!
och nuuw chillar jag vid tv:n å kollar liite på Eurovision song contest.. de e någon jävla för greejjs xD hahaha
snart blire duschen!! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0