Morgonpigg..

god morgon! vaknade när mamma kom in och väckte mig vid klockan 09:20, sedan blev det frulle och släppa ut heestarna! om en stund kommer Lena och då ska vi åka ner till Runar och fixa liite med han! ska skicka in en DNA analys på honom för att få kunna visa honom i Augusti lr September ^^

fyy vilken heeemsk mardröm jag hade inatt! jag drömde att jag var tvungen att avliva Svalur :((( det var såå jäävla heemskt assåw!!! jag grät som faaen i drömmen! och sedan så drömde jag massa om min diskvalificering oxå!!! grrrr..... :@ och tanten har fortfarande INTE svarat på mitt mail som jag skickade till henne igår! och jag står fortfarande kvar på hemsidan som Diskvalificerad ILLA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0