Nationella 20-22 Maj

sitter i bilen påväg hem från Norrköping! det har väl gått sådär.. är inte spceillt nöjd! men jag kom 2:a av ungdomarna, men de blev ingen final plats eftersom det var ihop slaget med både vuxna och ungdomarna. så det var jue väldigt piss dåligt! mina poäng var jag inte heller så nöjd över. fick 6,27 totalt, och enligt mig så suger det eftersom jag kan/har fått bättre än så!!
men aah, Svalur var jätteduktig iaf. liite lååg i lösa momentet bara men annars kanon!
han tkr nog att de ska bli underbart å komma hem! han tkr inte om att stå på stenholmen!!
haahahahhaha! han var skiit glad imorse när jag släppte ut honom i en allè hage =) han sprang och sparkade bakut och var super glad :) sååå underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0