skype?

haha satt å snackade med någon på ec, som fråga om jag hade skype, å de hade jag men det var väl inte direkt det stället jag loggar in på varje dag inte xD hahahaha men jag sa ja, å snackade med 1 göteborgare å 1 skåning sedan jag en stockholmare xD HAHAHA faasen vilken blandning på dialekter assåw! kunde inte hålla mig för garv assåw! de var liite komiskt! hehe
sedan efter de samtalet som varade 1 timme så snackade jag med Thim en liiten stund på skype, sedan så skulle jag snacka med andreas som var ensam, men han hade ingen headset så de funkaade inte för han :( aaww men vi ska snacka en annan gång ^^ tihihihi
sedan så snackade jag med thim i tele en stund till :) hahah
fasen vad jag har snackat! haha
1 göteborgare
1 skåning
1 stockholmarw!
hahaha fasen så nice ^^ hahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0