5,5 timme kvar till Tatuering!!!!

god morgon!



Fattar inte överhuvudtaget att jag orkar gå upp vid 8 lixom, det är helt sjukt, gick typ och la mig vid 02:30 inatt! fattar inte, hur faen orkar jag upp?
gårdagen blev inte riktigt som planerat, efter gillinge som var sådär kul, så var buss jäveln försenad SÅ IN I HELVETE! men jag stog och snackade med mina nya "kompisar" haha nääh lr dom var iaf sjukt snälla å roliga att snacka med så! :)
sedans så hämtade pappa mig vid stationen vid 18:20 lr nåt, och sedan så sa han att vi skulle på restaurang med Zeta, så kl typ 19:10 så hämtade vi upp honom, och sedan så åkte vi till nån restaurang, jag tog en kycklingsallad och en päron cider, haha hur de gick sen ska vi inte tala om... xD hahaha
när jag kom hem var jag sjukt deprimerad och ledsen :( så jag gick och satte mig i min pappas badkar i typ 1 timme lr nåt, sen så gick jag å la mig i hans säng, och sedan när Zeta hade åkt så skjusade pappa hem honom och då gick jag å satte mig i soffan lagom till att Idol utslagningen skulle börja, efter det så ringde Richard och vi snackade väldigt länge i telefon tror jag xD och sedan efter det så blev de sängen!

Nuuw äre inte många Timmar kvar tills det är dags att Pinas på nytt! det var typ 2 år sedan jag gjorde min förra tatuering, så det var ett tag sedan, vi får väl se hur detta blir ;)
sedan blire hem å chilla ett tag och sen kl 18:00 så anländer jag till Hammarby sjöstad!!! ohyeaaah :D
och ska fira mina små Flikkor som fyller 19 år idag<3 grattis så mkt mina små tjejjor :) ni tjjejer betyder ALLT för mig, ni har alltid funnits hos mig, och ni kommer alltid fortsätta vara det<3 :*****

THERESE SCHEDIN<3

ANETTE   SCHEDIN<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0