Ålders diskriminering!

tog ca 2 timmar för mig att skriva min uppsats om Inre och Yttre resor, valde att skriva ett inlägg som skulle vara i någon tidning av något slag, och det man skulle skriva om var ålders diskriminering, och olika typer av diskriminering. Tycker att jag fick till många bra saker, men läste typ upp för min mamma min kladd som jag hade skrivit, och faaaen vad illa jag glömde att knyta ihop skiten på slutet :( faaen vad störd jag är över det assåw!!!! x( faaaen vad ledsen jag blev över det!!!!!! grrrrrrr :@ men men... är glad att jag fick till en bra text iaf!

igår så fixade jag jag Bajsmack's ögonbryn, för dom var verkligen något av de värsta jag har sett iaf på Vreta! omg assåw jag har velat fixa skiiiten hur jävla länge som helst, och igår så gick han äntligen med på det, och han blev så jävla nöjd med resultatet :D han stog å speglade sig själv länge ^^ hahahhaa faeen vad grym jag är assåw! hahahaha!!!!!



det vänstra e fixat, det högra e buskigt! haha assåw det ser inte så farligt ut det högra på bilden men trust me in real life, IT IS!


resultatet! liite suddig bild men men.. han kunde inte stå stilla så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0