Helg i sthlm<3

god kväll! denna helgen har jag jue varit väldigt social. Denna helgen har jag helt spenderat i sthlm :) i fredags var det Globen Horse show med alla 3or hela dagen, träffade även min älskling i typ 2 timmar, sedan så åkte jag hem till pappa å slaggade från fredag- lördag, på lördagen så var jag hemma hos mormor och fixade hennes ögonbryn och käkade lunch, efter det så körde hon hem mig till Tippo å Nettan :) vilket blev en rolig och trevlig kväll!
vi käkade middag på Pizza Hut i handen typ, och sedan så hyrde vi 2 filmer och åkte hem till dom och chillade :) så det var fett nice!
sedan så blev det inte en så lång sovmorgon på söndagen, men vi gick iaf på globen horse show kvällsföreställningen :) det var kul, men rätt så seeegt när det var tråkig hoppning, men annars så vare awesome!
sedan idag vare tidig uppgång, gick upp vid 07:00, och sedan åkte jag hem till norrtälje och hade en kör lektion med min underbara lilla gubbe Tommy :D haha han e såå awesome! älskar att köra med han!
och detta vara förhoppningsvis våran sista körlektion tillsammans :(
men vi får väl se hur det går imorgon!
går det så går det!
om det inte går så skiiiter jag i detta xD hahaa det känns så iaf!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0