Idag så blire hemresa!

god morgon gick upp för en dryg halv timme sedan, är färdig packad å klar inför att åka hem! mamma åker till mellerud idag, och då betyder det att jag kommer att få en underbart rolig helg ensam :( verkligen ingenting att se fram emot, men men... får väl ta fram massa plugg och dränka mig själv i allt jag måste hinna med att göra!
igår kväll hade jag skiiit svårt att sooova, kanske för att jag sov från 18:00-20:00, men de var så fucking awesome iaf :D och sedan så började jag med uppgiften i Naturkunskap som vi fick här om dagen, den e fett wierd, så fattar inte så jäävla mkt!

idag är det den 11/11-2011 :D haha fett coolt assåw!!!! haha de ska man ta tillvara på ;) haha<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0