Inre och Yttre Resor!

god morgon alla trötta jävlar!
jag själv är jävligt trött, fattar inte att jag orkade mig själv ur sängen imorse.. men men det är jue nationella i Svenska B om typ äääh 1 timmer och 30 minuter, ser väldigt mycket fram emot det. Finns inget bättre än att sitta i skolan, men press, och förväntan från sina lärare om att man ska ha skrivit en underbart bra uppsats om inre och yttre resor.... lr?
vette faen vad jag ska skriva om assåw??? :S
men har från kl 09:50- 15:30 på mig så något bra lär jag väl komma på, men hatar att skiten man ska skriva är förhand..... suck it!!!
hatar skriva förhand.
Har VÄRLDENS FULASTE handstil!!!! i promise! ser förjävligt ut, undra vrf man inte får bedömning över ens handstil, då skulle jag ABSOLUT under ALLA omständigheter få ett STORT IG!!!!! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0