Linköping Again!

sitter på tåget påväg till linköping.. assåw guuuh vad jag är trött på den här skiiten!
att åka fram å tillbaka mellan Norrtälje och Linköping HELA JÄVLA TIDEN! faaen vad skönt att skolan snart är slut, lr aah snart, å snart.. det är drygt ett halv år kvar, men ändå!
faen vad skönt det ska bli att slippa detta då!!!!!! och inte nog med att åka 2 ggr i veckan, utan denna veckan ska jag tillbaka till sthlm på tisdag efter dansen, för då äre Twilight Maraton med mina älskade tvillingar + Agge ^^ och sedan ska jag tillbaka till Linköping igen på Onsdagen... faaen vad jag är aktiv, och sedan tillbaka till sthlm igen på fredag.... omg omg omg...
och sedan till linköping om en vecka igen, och så håller det på veckor i ända.... att jag orkar med den här skiiten!!!
men men vad gör man inte lixom!!!

den här helgen har vart piss tråkig... men en sak som är bra är att jag har gjort klart "grön energi".. men det var väl typ det ända.. och det ty ända roliga var att rida på min heest :) och träffa min bby en liiten stund i fredags.. men det är det ända som den här helgen har bjudit på som har vart nåt.. xD hahaha
imorgon blire upp tidigt och sedan skolan.... yeeeeeahy!!!
men morgondagen är nog rätt så slapp så det går väl ingen nöd på mig!
ska försöka bli klar med religions uppsatsen lr vad det nuuw är oxå!!!!! så jag slipper ha de oxå att tänka på i skallen!

hahaha tänk vad man kan komma på mkt dåliga saker här i livet genom att sitta på tåget och inte ha något att göra så att man slänger in ett LÅÅÅÅNGT blogginlägg.. själv så skulle jag verkligen INTE läsa detta inlägg för det är aldelles för långt för min smak..
hahaha det som är roligt är att jag bloggar, och när jag är inne på andras bloggar så läser jag inte typ, om det inte står något speciellt lr om det inte står nåt om mig såklart xD utan jag brukar kolla på bilderna som folk lägger upp typ, och om dom inte ser bra ut så skiiter jag i resten xD om jag inte är på humör att ha sååå jääävla tråkigt att jag går in på Kissies blogg och läser om allt hon gör, men det händer jääävligt ytterst sällan!!! hahaha
nuuw orkar jag verkligen inte skriva mer.. börjar få skrivkramp (LOL) hahaha neeh men ska spara på min kreativitet till något annat bättre och viktigare än min blogg.. tillexempel Religionen, Nationella i Svenska B som är på Torsdag, som jag ser sååååå jävla mkt fram emot assåw! hahahahaha NOT
men aah nuuw ska jag sluta skriva det är bara irriterande att jag sa för lääääänge sedan att jag inte ska skriva nåt mer och sedan så fortsätter jag ändå... xD det är liiite komiskt
så här långt inlägg tror jag faen aldrig att jag har skrivit förut.. så detta är väl mitt (skriv rekord) haha lr nåt sådant liknande..
men assåw aah.. nuuw är jag faen klar för dagen/veckan/året men att skriva massa saker som inte har någon betydelse... men det är jue massa människor som läser min blogg så dom måste väl tycka att jag har nåt intressant att komma med, Inte vet jag! men aaah.....

bye bye!!!!


old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0