Onödig Fredag!

sitter på tåget som har börja rulla, vill bara hem å sova nuuw :( e fett trött assåw! det är rätt så hemskt!
idag har det varit en sådan jävla onödig dag så de finns inte!
har inte haft någon ordentlig lektion!
religionen så var jag klar med uppgiften då gick vi å fikade istället, naturkunskapen, var jag oxå klar med uppgifterna då gick vi å käkade lunch, på svenskan så var inte elin där, så vi hade en jävla syv tant som hette Ingrid som lät som ett cp... assåw herre gud vad mentalt dåligt jag mår assåw! jag kommer att drömma mardrömmar av henne!
jag blev så jääävla utmattad av att lyssna på henne i 40 minuter så jag dör typ!!!!
och jag har fortfarande inga hörlurar, så it sucks! vil lyssna på muuuuuusik :((((((((((((((
men det skön är att jag får iaf sälle från centralen och hem, men ändå ska sitta här i 2 timmar först :'( buuhuuu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0