Risk 2an Gillinge banan!

god morgon/förmiddag what ever, sitter och råååå tråååkar på Gillinge, min körtid var så tidig att det är 2 timmar kvar tills jag får börja med Risk 2an, så sitter här och tråkar som faen... vad ska man göra under denna låånga å tråkiga period då??
klart man tar fram datan och ser vad man kan hitta på för att fördriva liite tid! höhö :P
och sedan håller detta på i 4 timmar oxå, det känns liite väl långt och drygt men vi får väl se, alla säger jue att det är roligt så vi får se ;)
nuuw blire plugga teori i väntan och kanske nåt mer efter de vi får se!
efter detta ska jag hem till min käre far.. och imorgon blire Tatuering, är fett otaggad xD men det kommer bli bra, men ont som faen xD höhö<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0