Tacos,bowling & entourage!

god morgon! gick upp för ca en halv timme sedan, har sovit så jävla gött assåw! finns inget bättre än att komma hem å lägga sig i en skön säng efter att ha vart ute hela kvällen och dansat m.m. :D hade super kul igår med tjejerna. Först så var i Hammarby sjöstad hemma i Tippo å Nettans Morbrors lägenhet, där vi käkade god tacos, och god dricka :)
sedan så hade vi bokat tid på Discobowling vid gullarsplan :D var riktigt kul, även fast jag sög totalt!!!! men men hade kul ändå.
Sedan efter det så drog jag, tippo, nettan, jojjo, cassie och camilla vidare till Entourage :D och det var riktigt skojsigt! iaf efter vi hade vart där nån timme, den första timmen var ur tråkigt, för då var kl bara 22:40 typ och då hade de inte börjat hända någonting så. Men sedan var vi där och dansade i 3 timmar typ :D så det var skiit skojjsigt!!!!!
tack mina underbara vänner för en trevlig kväll<3


våra hello kitty tallrikar :D hahaha ohyeaaah!


fina jojjo!<3


Agge kör på egopix samtidigt som jag tar kort på henne! ;)


min älskling tippo som plockar bort liite disk ;)<3


kajsa som kör sin sexy pose!!! ;)


älskade Nettan :)<3


jag å nettan<3


jag å tippo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0