Uppkörning = Kuggad!

sitter på tåget påväg tillbaka till Linköping, är inte pepp på det assåw! är faaaen så jääävla deprimerad över 1000 50 saker.... har så jäääävla mkt skiit jag måste göra :( faaaen vad depp jag blir!!!
och sedan så fick jag Värsta jäävla SURkärringen idag när jag skulle köra upp, och jag såg baah att det stog EJ GODKÄND i pannan på henne, när jag träffade henne på en gång, visste att hon skulle vara värsta gnällkärringen.. så ja det gick jue som det gick, hon klagade på 1000 saker oxå, och bilen hade jag aldrig suttit i förut heller så det kändes konstigt!!!
men har bokat en ny tid för uppkörning den 29 November kl 15:25 tror jag och då ska jag faen ha en snäll gubbe å köra med! och sedan ska jag ha det där jääävla kortet!!!!!!!!!
hur jävla svårt ska det vara lixom!
och detta betyder alltså att jag inte kan ha mammas bil i helgen heller som jag hade sett såååå jävla mkt fram emot så det finns inte!!! :( nuuw när hon åker iväg och lämnar mig ensam hemma, och sedan kan man inte ta sig med hennes bil heller :( FAEN OXÅ!!!!


VRF SKA MITT LIV SUUUUGA SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA HÅÅÅÅÅÅÅÅRT FÖR????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0